Begravning igen

Om tio minuter ska jag ta spårvagnen från ena änden av linje ett, till den andra änden. Där plockar mamma och pappa upp mig, och så åker vi till Tidaholm och mormors begravning.
Det känns konstigt, eftersom det var min morbrors begravning förra veckan.
Jaja... Det blir nog väldigt fint. Hon var väldigt fin min mormor.

Jag har med mig en digital fotoram på 15", och den kommer visa fina bilder på mormor. Jag skickade ett meddelande på Facebook till några av mina många kusiner, och bad dem maila foton på mormor. Jag fick en hel del, och de var jättefina. Den här var nog finast:

Min fina mormor i sitt kök. På spisen står ett kakfat med kakor hon bakat själv.

I gårkväll la jag mig ganska tidigt, men kunde inte sova. För mycket tankar i huvudet. Jag låg vaken i säkert en timma. Kanske mer. Och så vaknade jag inatt några gånger. Men det var jättesvårt att vakna imorse. Men nu är jag vaken, har duschat, ätit, borstat tänderna,och ska bara ta på mig min fina kostym. Sen bär det av till spårvagnen.

Adjö!

Kommentarer:
Camilla skrev:

Ja hon ser verkligen ut som en mysig mormor! Hoppas det inte blir för jobbigt för dig på begravningen. Kram

2011-03-25 @ 11:41:46

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits