Albins videoblogg från Arvikafestivalen 09 - Del 3

Hej igen!

Del tre av videobloggen från Arvikafestivalen 2009 heter "En helt ovanlig måndag" och handlar om måndagen den 29 juni. Jag var nästan färdig tidigare idag, men i en scen där Viktoria visar bilder har jag lagt in stillbilderna, och det var lite pilligt. Först var jag tvungen att vänta på att Viktoria skulle maila över bilderna, och eftersom hon befinner sig i sommarstugan och inte har någon Internetuppkoppling, fick jag vänta tills hon var hemma hos en släkting som hade det.

När jag väl fick bilderna var de i så hög upplösning att mitt videoredigeringsprogram inte riktigt orkade läsa dem. Datorn har stått på rätt länge, så RAM-minnet är nog lite fullt. Jag lyckade still slut lösa det, så nu finns del 3 uppe på nätet, och på en DVD som jag ska ta med mig till Josies sommarstuga. Vi åker dit imorgon.

Just nu läser jag att del ett av videobloggen setts 261 gånger! Den har ju bara legat uppe i drygt ett dygn! Det är ju helt sjukt! Del två har setts 110 gånger. Det är väldigt mycket med tanke på den korta tid de klippen har legat uppe.
Jisses!

*** UPPDATERING ***
Här fanns förut klippet "Albins videoblogg från Arvikafestivalen 09 - Del 3", men det är nu borttaget.
Klippet kommer inom kort att bytas ut mot "Albins videoblogg från Arvikafestivalen 09 - Del 3.1". Läs mer om det i nästa blogginlägg.

Kommentarer:
amie faily skrev:

hej albin! hur mår du? längesedan hittade din blogg på google. haha:) ha de så bra kram Amie

2009-10-17 @ 12:43:09
URL: http://mestamie.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits