Albins videoblogg från Arvikafestivalen 09 - Del 3.1

Jag har inte varit helt nöjd med årets videoblogg från Arvikafestivalen.
Jag hade höga förväntningar eftersom jag lärt mig en del sedan förra året, men de första dagarna filmade jag inte så mycket. Det blev mer mot slutet av festivalen, och jag är väldigt sugen på att klippa en grej där jag och Chris, som var nyckelfunktionär för Sommarcafét, satt och sjöng en improviserad grej. Men det var sista dagen, så det dröjer.

Del ett av videobloggen blev inte jättebra. Det ar inte så mycket som hnde. Del två var rätt seg, och del tre var bara rörig. Trean var ändå den jag la ner mest tid på, tror jag. Men det känns ändå som att den bara är ihopslängd på några minuter. Jag var så missnöjd att jag tog bort del tre från nätet, klippte om den lite och lade upp den igen som "del 3.1".
Det kanske inte märks så mycket skillnad, men den är tiosekunder längre, och innehåller några fler textremsor och någon extra "namnskylt". Min tanke var att det skulle vara lite mindre rörigt. Det var några klipp som var lite för snabba innan.

Ja, vi får se. Det här är iallafall del tre punkt ett:

Albins videoblogg från Arvikafestivalen 09 - Del 3.1: "En helt ovanlig måndag"


Over and out!

Kommentarer:
Viktoria skrev:

Jag tycker inte att den är rörig! Snarare skildrar den våran vistelse där rätt bra. Men den kanske var rätt rörig den med, och i såna fall är ju allt i sin ordning.

2009-07-11 @ 18:45:24
URL: http://vikksblog.wordpress.com

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits