Säsongspremiär av För alla åldrar!

Idag är det den 20:e januari, och det är säsongspremiär av TV-serien För alla åldrar!
Tolv splitternya avsnitt med Farfar, Lilltjejen, Rydberg, Ungdomspensionärerna, med flera. Och med mig förstås!

Jag spelar som vanligt Lilltjejen, och i några avsnitt dyker jag upp som skådespelare.
I år har jag inte sett något i förväg, så jag vet inte hur det kommer bli, men jag tror att det kommer bli sanslöst bra. Ännu bättre än första säsongen.

I första avsnittet dyker min pappa upp också. Men det vet han inte om än.
Han, mamma och min lillebror kommer hit i eftermiddag för att titta på programmet. Klockan 18:30 i SVTB (Barnkanalen). Även Josies mamma och pappa kommer hit. Det ska bli jättekul!

Många har frågat om vilken kanal programmet går i, och skrämmande många har sagt "Vad synd! Jag har inte Barnkanalen!". Det är för att folk inte vet att de har Barnkanalen. Bor man i Sverige och har en TV där man får in någon TV-kanal överhuvudtaget, så har man Barnkanalen. Det är en av SVT:s kanaler, så den ingår i alla operatörers basutbud, och har man digitalbox (vilket de flesta har) så kan man se Barnkanalen utan att behöva ett programkort. Sådetså!

Hoppas ni tittar!
Jag återkommer säkert efter programmet
Over and out!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits