Albin börjar med shorts

Nyligen kom jag på ett ganska okej format på hur jag skulle kunna ladda upp mina egna gamla och nya klipp på YouTube.

Jag har i skrivande stund laddat upp 288 videoklipp på YouTube, och mina videoklipp har hittills visats 2.576.804 gånger! Det är alltså över 2,5 miljoner! Det är helt galet. Vad har jag laddat upp för grejer då? Jo, det är videobloggar från Arvikafestivalen, några klipp med Höjdarna, Allram Eest och För alla åldrar. Men den största "kategorin" klipp är Galenskaparna och After Shave, med över 100 klipp.

Jag har några korta klipp med grejer jag gjort och spelat in själv, och så kom jag på att jag skulle starta "Albin Shorts". Och det ska helt enkelt vara korta sketcher och klipp som jag gjort själv. Egna idéer, egna produktioner. Jag har suttit hela förmiddagen och klippt och pysslat med ett klipp från 2006, som jag spelade in på Angeredsgymnasiet. Det har aldrig tidigare funnits tillgängligt på nätet, utan har bara visats en enda gång, då på Sjuhäradsfestivalen för några år sedan i ett litet partytält. Men nu har jag dammat av det, fräschat till det, och laddat upp det under vinjetten "Albin Shorts".

Dessutom fick jag i morse hjälp av min kära Josie att filma ett kort litet intro. Ett kyligt intro.

Så nu, mina damer och herrar, kommer min allra första "Albin Shorts" eller "Albin Short": Tandkräm.



Over and out!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits