Josie och Allram

Grejen med Allram är att han är extremt självgod och väldigt elak mot Tjet.
Ett exempel är det här klippet där Allram och Tjet är med i Söndagsöppet 2003:


Josie blir argare och argare när hon ser Allram. Tjet är väldigt söt och otroligt snäll, och så är Allram bara elak.
Petter, som spelar och har skapat Allram, är ju min chef nu. För rätt länge sedan bad Josie mig hälsa Petter att hon tycker Allram är elak. Det hade jag nästan glömt, men idag kom jag ihåg det och hälsade det när vi satt och åt i fikarummet. Då gav Petter svar på tal.
Han bad mig hälsa Josie att Allram bara är en docka, och alltså en person som inte finns på riktigt.

Det kallar jag svar på tal!
Han sa ju det som ett skämt, och jag tyckte sättet han sa det på var jäkligt roligt.

Kommentarer:
Viktoria skrev:

Undrar om Petter är så bra på att ljuga ihop historier i verkligheten också (som Allram i klippet)!

För övrigt: mer blogg till folket! :)

2009-03-05 @ 16:24:48
URL: http://vikksblog.wordpress.com

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits