Albin ska på Pride

Hej alla barn!

Delfem av videobloggen dröjer lite till. Det är nästan klart, men det är några smågrejer som ska klippas klart, och så väntar jag på några bilder som Hanna ska maila till mig.

Frej hörde av sig till mig igår. Maskinen ska släppa en ny skiva och vill promota den med hjälp av några klipp på YouTube. Reda imorgon ska de spela på Pride-festivalen i Stockholm, och vill att jag filmar. Frej ska höra av sig om hur det blir med tåg- eller flygbiljetter, men allt lutar åt att jag åker till Stokholm imorgon och sover över hos Frej.

På honom låter det som att han är för lat för att fixa fram en extramadrass till mig, så jag får kanske sova i hans dubbelsäng. Det blir nog spännande. De ska spela i kvinnokläder (som i Pengar-videon) och vem vet... Han kanske sover bredvid mig med kvinnokläderna på?

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits