Väskorna är packade

Jupp. Väskorna är packade.
Det blev två resväskor och en ryggsäck. Den senare blir handbagage.
Jag fick ju en fin väska av mamma och pappa, och jag räkde med att få plats med allt i den. Tidigare idag snackade jag med han jag hyr rummet av, och det visade sig att jag får ta med eget täcke och kudde. Det fick inte plats i min väska, så jag tar med en väska till. Iställe för att pressa ner allt i en väska får jag nu gott om plats i två väskor, vilket gör att jag kan ta med lite extrasaker som Aladdinasken från i julas och några datorspel i sina fodral.

Jag tar min dator i ryggsäcken som handbagage tillsammans med manusen.

Imorgon åker jag! Shit! Det börjar kännas nu. Och jag börjar känna av att det kommer dröja innan jag träffar Josie igen. Men hon kommer upp om tre veckor.

Ojojoj. Börjar bli lite nervös. Jag ska åka imorgon! Jag ska börja jobba på BLA i övermorgon!
Ja, jävlar!

Over and out!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits