En helg i Stockholm (Videoblogg)

Hejs!

Förra helgen åkte jag och Josie till Stockholm. Efter drygt en timme skulle Josies kusin Cajsa dyka upp, men det blev något krux med hennes tåg, så hon fick åka buss och dök upp efter två timmar istället.
Resan gick ungefär ut på att Josie och Cajsa skulle shoppa. Jag åkte med för att jag tänkte att jag kanske skulle ha lite kul och så tog jag med kameran så att jag skulle kunna videoblogga.

Videobloggen skulle handla om Stockholmsresan, men det blev mer tvärtom. För min del handlade Stockholmsrean om videobloggen. Eftersom tjejerna drog runt mig till olika klädaffärer så filmade jag och det var mest det jag sysselsatte mig med. I helhet får resan två poäng av fem.
Det blev cirka en och en halv timmes fim, och det har jag nu lyckats klippa ihop till 10 minuter och 58 sekunder (exakt). Jag har lyckats få med klipp ur elva olika låtar och jag är faktiskt riktigt nöjd med hur filmen blev. Inte 100 procent nöjd men 98, kanske.

Så... Här är den:
Albin videoblogg - Stockholmsresan


Josie har förresten också bloggat om Stockholmsresan.
Over and out!


Kommentarer:
vw skrev:

en fantastisk film

2008-06-15 @ 16:16:59

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits