Dags för ny design igen

Nämen? Vad har hänt här? kanske ni undrar nu.
Har Albins blogg köpts upp av nått leksaksföretag eller av femåringar?
Nä, jag har helt enklelt designat om bloggen inför julen.

Jag har ritat små kladdiga figurer för hand och så har jag pusslat ihop dem i datorn, tillsammans med den gamla "Galenbilden". Hoppas ni tycker det är fint.
Sen, efter jul, kommer jag byta tillbaka, så om man läser det här inlägget senare, nästa år eller så, så kommer man inte märka någon skillnad eftersom jag då bytt tillbaka.

Bloggbakgrund - Original
Originalet. Den "vanliga" bloggbakgrunden.

Bloggbakgrund - Julen 2007
Julbakgrunden. Den nya bakgrunden för julen 2007.


Kommentarer:
Josie skrev:

Jättefint, honung!

2007-12-02 @ 21:24:05
Krishna skrev:

snyggt! dock buggar det i firefox:(
finns bara vit transparent bakgrund på några få inlägg i början. resterande inlägg blir i stort sett omöjliga att läsa om man inte highlightar texten.
explorer sköter det fint dock:S

2007-12-09 @ 17:14:35

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits