Kameran är tillbaka! (Videoblogg)

Hejs!

Jag har i skrivande stund fortfarande inte bloggat klart om Arvikafestivalen. Jag tänkte göra det så fort jag får tid. Jag är snart två veckor efter med bloggandet.
Min kamera försvann härom dagen. Jag har letat överallt. Nästan. Igår morse hittade jag den och för att fira det hela videobloggade jag (med hjälp av kameran).
Efter att jag hade filmat satt jag och redigerade ett bra tag. Sen var det en härrans massa krångel med renderingen. Det tog säkert 1½ timme att få bukt med det. Sen laddade jag upp resultatet på ShuffleVideo.com. Jag har inlett ett litet samarbete med dem. Tyvärr var det lite krångel med att lägga in filmer därifrån på andra sidor. Det fungerade bara i FireFox, men nu har jag snackat med Jocke på ShuffleVideo så nu ska det funka i Internet Explorer också. Men då krånglade bloggsajten så att jag först inte kom in på sajten och sen envisades den med att korta ner HTML-koden. För tillfället ligger Shuffle Video nere också, så jag lade upp bloggen på YouTube istället:



Så småningom ska jag skriva klart sista delen om Arvikafestivalen 2007.

Over and out! (som sagt)

Kommentarer:
juliet skrev:

hahahahahahhahahh!!! videon äger!
"...detta mina damer och herrar är lycka."
hahahaha, underbart albin!

2007-08-16 @ 13:52:11
URL: http://julietjuliet.bilddagboken.se

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits