Tekninkens under fortsätter att imponera

Vilken härlig känsla!

Det högteknologiska samhället har ännu en gång skänkt mig lycka och känslor av välbehag. Jag har laggt upp Albin & Arts hemsida. Där kan man läsa om programmen jag och Art har gjort. Det häftigaste av allt är att man kan se Luciaprogrammet på nätet! Jajemän. Det är fantastiskt. Hightech. Jag hittar inte ord. Nu kan vem som helst se programmet. Man behöver inte köpa DVD:n för 30 spänn. Man behöver inte ens sno den av någon. Man kan gå in på hemsidan och se programmet. Visserligen får man inte ta del av extramaterialet, men ändå...

Snart kommer även Alla hjärtans dagspecialen att läggas ut på nätet, men det är inte jag som sköter det så när det blir vet jag inte. Förhoppningsvis redan imorgon.

Länge leve webb-TV!

Kommentarer:
Hydralisk skrev:

ja det är ju helt underbart
såfort jag skaffar öjud tilldattan ska jag kolla på skiten
länge leve internet!

2006-03-16 @ 09:52:29

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits