Småroliga saker.

Vet inte varför, men jag tyckte följande händelser var roliga:

I morse lyssnade jag som vanligt på musik i min MP3-spelare. I morse var det Michael Jackson som gällde. Samtidigt som han sjöng "Do you remember the time..." frågade en gubbe mig vad klockan var.

För några månader sedan hände en liknande sak. Jag kollade jag på klockan när jag väntade på vagnen, och precis när jag hade sett hur mycket den var började Madonnas låt "Hung up". Den börjar med ett tickande ljud och textraden "Time, goes by... So slowly... Time goes by.. So slowly...". Det tyckte jag var skoj. Men jag är ju som jag är.

Idag blev jag av någon konstig anledning sugen på Trocadero. Det är sant.
Jag tog en sväng förbi ICA Kvantum Angered för att köpa en flaska och frågade Eddie om han ville följa med. Han svarade att han hade bråttom till sin buss "och dessutom har jag övertrakasserat mitt ICA-kort".
Det tyckte jag också var skoj.
Det visade sig att han inte skojade, utan helt enkelt inte kom ihåg att det hette "övertrasserat".
Det visade sig också att Trocadero var gott.

Kommentarer:
bajskorven skrev:

trocadero är väl inte gott heller!! Tacka vet jag vira blåtira!

2006-03-21 @ 20:29:40
Albin Olsson skrev:

Jo, jag gillar Trocadero.
Vira blåtira är också gott.

2006-03-22 @ 21:14:03
Laban skrev:

det visade sig att detta blogginlägg va utomordentligt tråkigt
o andra sidan är jag på dåligt humör:

2006-03-22 @ 21:43:21
labolina skrev:

laban cheer up
det är ju vår för f-n!!!

2006-03-24 @ 16:43:08
John Pohlman skrev:

Våren är på väg!
Någon gång i mitten av augusti närmare bestämt.

2006-03-24 @ 19:41:03
Laban skrev:

jo fan va det är vår
20 minusgrader och istappar vid varje knut

2006-03-25 @ 18:32:32
Knut skrev:

det där var fan elakt, Laban!

2006-03-25 @ 19:16:26
Laban skrev:

generad glad min

2006-03-26 @ 19:37:36

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits