Födelsedagsblogg

Hej hej!

Idag fyller jag 19 år.
Det är OK. Det är ju inte som när man var liten, men det är kul ändå.
Jag fick två presenter nu på morgonen. Eller, ja... Klockan var väl tolv, men ändå...
Jag fick först sällskapsspelet "Pratmakarna" och sen fick jag datorspelet "Sims 2". Det var nog faktiskt de två sakerna jag önskade mig mest. Det är nog inte så vanligt att ungdomar önskar sig sällskapsspel nu för tiden, men jag hade faktiskt önskat mig det. Jag har för mig att det är roligt.

Sorry att jag varit lite dålig med bloggandet på senaste tiden. Har inte varit på blogghumör.

På senaste tiden har det hänt en hel del. T.ex. gjorde jag inträdesprov till scenskolan i Malmö. Självklart gick det åt skogen och jag åkte ut på första delprovet. Men det gjorde de flesta. Av kanske tusen sökande är det tolv som kommer in, och det är extremt ovanligt att någon kommer in på första försöket. Men jag tänker att man kan inte söka en andra gång om man inte har sökt en första gång!

Den 8:e februari ska jag göra provet i Göteborg. Det kommer nog inte gå så bra där heller. Men direkt efter provet ska jag slänga mig på ett tåg till Stockholm för att vara med på nästa SMUL-möte. Det är alltså möte med representanter från olika skolor i Sverige som deltar i SMUL-projektet där elever från skolor i Sverige har utbyte med skolor i olika länder.

Jaja... Det blir nog bra.
Nu ska jag pilla lite med "Sims 2" och sen ska vi till stan för att jag ska få en tröja, Emil ska få nya skor och vi ska köpa ingridienser till tacos. Jag har bestämt att idag ska vi äta tacos.

Jag kanske återkommer senare under dagen. Men bara kanske.
Peace out!

Kommentarer:
Brorsan skrev:

GRATTIS!!! Hoppas du får en fantastisk födelsedag.
Jag ska nog klura ut en bra present åt dig.
Ha det gött och ännu en gång; GRATTIS!!!

2006-01-29 @ 17:30:21
jessica skrev:

jaha nu glömde han att hälsa från mig iallafall. Grattis får jag väl säga själv då. Vi kommer å firar dig och Emil nästa helg, hoppas det är ok. Och lycka till den 8:e! KRAM

2006-01-29 @ 18:06:51
hej skrev:

grattis din smörbjörn!

en liten kuriosa sådär bara. hur är det egentligen att fylla 19 är man är liten egentligen?

2006-01-29 @ 22:50:34
Albin Olsson skrev:

Tackar, tackar, allihopa!

Till hej:
Det får du fråga Wee-man.

2006-01-30 @ 20:58:18
hej skrev:

hehehehehe:P

du får för övrigt blogga lite snabbare
förväntar mig ett nytt bloggavsnitt varje gång jag tittar förbi!

2006-01-31 @ 19:43:58

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits