En bra dag och ett bra TV-program.

Idag är jag glad.

Nästa vecka är det lov, men jag ska till skolan imorgon ändå. Det är nästa TV-program som ska färdigställas. "Albin & Arts alla hjärtans dagspecial". Det ska sändas på onsdag 18:30 i Öppna kanalen.

Hela dagen har jag pillat med det. Filmat lite då och då i två veckor och väldans mycket idag. Det är en hel del hemlisar i programmet som jag inte avslöjar för de som inte sett programmet. Hittills är det ingen. De som jobbar på medieprogramemt har sett en del, men inte allt. Idag har jag knåpat ihop några minuter till till programmet och de minutrarna har inte någon i hela världen sett. Bara jag. Och jag är nöjd. Jag är riktigt nöjd. Det blir ett riktigt bra TV-program. Det ska blandas ihop med lite grejer som några elever i ettan har gjort. Jag har inte sett så mycket av det, men enligt de själva är det jättedåligt.

Nu är kvällen här och jag, mamma och pappa har sett "Den tatuerade änkan". Den var riktigt bra. Nu ska jag koppla av och spela The Sims 2. Sen ska jag se repriserna av de två sista avsnitten av den danska serien "Ørnen". Den är också bra.
Allt är bra.
Jag mår bra.
Lisette fyller år.

Imorgon ska jag och Fernando träffas i skolan och knåpa ihop det sista till TV-programmet. Vi har fått det ansvaret för läraren Daniel är ledig. Han säger att om han jobbar nästa vecka kommer hans fru ge honom skiljsmässopapper. Det vore jobbigt.

Nu ska jag spela Sims 2!

Godnatt!

P.S. För den som tittar på onsdag väntar kärlek, musik från "Nightmare Before Christmas", filmtips, Sverigedräkter, en fin vaggvisa, hjärtan, dans och mycket, mycket mer... D.S.

Kommentarer:
Krishna skrev:

kanske ska lana på onsdag men ska försöka titta ändå

MEN VAD HAR HÄNT MED ALLA HALVROLIGA LÄNKAR?
VA?!
SKÄRPNING!

2006-02-14 @ 00:05:43
Albin Olsson skrev:

Förlåt... Kom inte på något. Hade ingen inspiration, trots min glädje.

2006-02-14 @ 18:20:08

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits