Grattis på 18-årsdagen, Nina!

Hej igen!

Sist skrev jag att vi skulle köpa dator på onsdagen. Idag är det fredag och så vitt jag vet finns det ingen ny stationär dator i vårt hus. Idag däremot... Wohoo! IDAG ska vi köpa datorn. Ny, fin och bra. Men först ska jag skriva att...

NINA FYLLER ÅR!
Min kära väninna, Nina, fyller 18 år idag och då får hon av mig den stora äran att bli speciellt omnämnd i min blogg. Det är ju inte illa! Jag kanske tillochmed ringer för att vara riktigt snäll. Det var ett tag sedan vi sågs... Eller, nej, vi har ju sets på bussen och så men vi har liksom inte bestämt att "den där dagen ses vi och hittar på något". Det ska vi göra någon gång och nu har jag dessutom tid. De följande veckorna är ju softa. Grattis igen, Nina, förresten.

Jo, det är som så att lärarna ska hålla på med något projektgrejs med tvåorna. Eller om det var ettorna... Ja, iallafall är det inte vi treor de ska bry sig om, så vi får två veckor till våra projektarbeten! Ingen har väl riktigt gett oss instruktioner på hur mycket man ska göra, utan man ska jobba så mycket som möjligt så att man hinner klart med projektarbetet innan man går ut trean. Vi ska visserligen gå på våra i-val (två lektioner i veckan) och så ville Claes att vi skulle gå på en lektion på en onsdag, men annars får man planera hur man vill. Jag kan t.ex. stanna hemma i två veckor. Det tänkte jag visserligen inte göra. Jag ska kontakta Alexandra (som är på praktik) och fråga hur vi ska göra med vårt projektarbete. Det kommer förhoppningsvis bli två väldigt lugna veckor.

Datorn, ja. Den ska vi hämta snart, så jag ska ta bussen till pappas jobb och åka med honom till Backaplan där vi träffar resten av familjen. Trevligt när familjen kan göra saker tillsammans.

Innan jag promenerar till pappas jobb ska jag köpa vantar. Det var nämligen så att min fluffige vän, Art, hade ett par jättecoola vantar. Jag frågade var han hade köpt dem, och redan samma dag (igår) hade jag köpt dem!
-Jag kan inte leva utan mina skelettvantar! Albin, 18
Jag med nya vantar.
Nu är det som så att de är så coola att min mor tyckte att Emil (min lillebror) också skulle ha ett par, så jag ska köpa ett par till honom också. Det är ju så himla kallt. Idag hade jag halsduk. Det var längesedan jag hade halsduk. jag kan inte påminna mig om att jag har använt halsduk i hela mitt liv, men det har jag nog. Mössa hade jag också idag för första gången det här halvåret. I morse tvättade jag håret så att det var riktigt fräscht, men när jag tog av mig mössan i skolan var det "Stig Helmer Returns". Jättesnygg frilla hade jag verkligen. Inte.
Jag lyckades snygga till skallen med vatten.

Idag har jag slutat tidigt men kom ändå hem sent. Jag har ätit i bamba, letat efter lite olika människor, glömt en bok (kom jag på nu), följt med Art till banken (och skrivit på ett papper och intygat att det är Art som är Art, eftersom han hade glömt sitt leg.), blivit uppehållen för att jag var tvungen att snacka med en viss tjej och sedan åkte jag hem. Nu måste jag sticka!

Adjö!

Som vanligt går inlägget att kommentera!

Kommentarer:
nina skrev:

:D tack! det var ett himla underligt meddelande du hade pratat in på mobilsvaret förresten. haha.

2005-11-19 @ 13:02:33
Albin Olsson skrev:

Ja, jag vet. Jag var lite nyvaken om jag inte minns fel. Ojojoj. Knasigt värre. Hoppas att du hade en bra dag. Det hade inte jag.

2005-11-19 @ 14:12:35
Rodriques Fernando Julios Caramba De La Barba skrev:

Jag vill också ha ett par sådana vantar!
Vill ha, vill ha, vill haaaaaaaaaaaa!!!

2005-11-20 @ 11:23:59
hemlig beundrare skrev:

jag vill ha nakna, spanska kvinnor

2005-11-20 @ 15:59:20
Maria skrev:

jag bara måste veta var du har köpt vantarna. jag har varit på jakt hur länge som helst snääääla skicka ett brev till mig

2005-12-04 @ 12:21:34
Albin Olsson skrev:

Utan adress kan jag inte skriva många brev.

2005-12-05 @ 23:11:20
RagDoll skrev:

VAR HAR DU KÖPT DINA SKELETT VANTAR??!!! JAG MÅSTE HA SÅNA EMAILA MEJ PÅ [email protected]!

2006-12-27 @ 17:26:43
URL: http://www.minijuegos.com

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits