Värme, Amazon, dop och bröllop

Det är varmt och det är jobbigt.
Vi ska på bröllop klockan två. Då ska vi ha svarta kostymer. Det blir extra varmt.
Det är ett kombinerat dop och bröllop. En liten bebis döps och föräldrarna gifter sig. Det blir nog billigast så.

Det är roligt att blogga. Jag betalar ingenting för den här bloggen, och därför är det lite reklam här och var. T.ex. fanns det länkar till varor på sajten Amazon.com. Som tur var kunde man ta bort dem, men det var så fult när det var tomma listor i kanten som hette "Film", "Böcker" och "Musik", så jag tänkte att det måste finnas nånting där.
Eftersom listorna endast fick innehålla prylar från Amazon.com beslutade jag mig för att lägga till en bok om den gamla bilen "Volvo Amazon", en film som hette "Fire on the Amazon" och en skiva som hette "Amazon Rain Forest".
Jag tyckte att det blev bra.

Nu ska pappa klippa mig lite och sedan vill jag äta frukost.
Sen ska vi på dop/bröllop och jag och brorsan ska kanske sjunga en liten låt från Ronja Rövardotter.

Vi får se hur det går.
Over and out!


Kommentarer:
Fexxe skrev:

Kul att du skriver om både bröllop och Amazon. Min syrra gifte sej nämligen förra helgen, hon är kommunist och hon gifte sej med en kommunist så det blev världens kommunistparty här hemma på gården. Och Amazon, det är juh min favoritbil. När jag var barn hadde vi alltid Amazon, nu står den i garage. Jag ska nog rusta upp den och skaffa körkort. Rock on Albin!

2005-07-09 @ 13:13:53
URL: http://www.braskit.se
Albin Olsson skrev:

Jag ska rocka on hela tiden i den här bloggen!
Välkommen hit, käre kamrat Fexxe!
Jag har insett hur kul det är att blogga. Ni har haft braskitbloggen länge, va? Vad kul ni måste haft det.

2005-07-09 @ 13:16:07

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits