Den första brända skivan

Den tredje i denna månad var det dags för några släktingar att åka hem, efter att de hade bott hos oss i två nätter. En av släktingarna (Som heter Malin) ville ha Slagsmålsklubben på en CD, och då kom jag på att jag inte hade prövat min brännare i min nya, fina dator.

Jag hade bunkrat upp med 10 CD-R skivor (Ojojoj, vad många!) eftersom priserna på tomma CD-skivor vid inköpstillfället ännu inte hade höjts, så jag tog en skiva och brände Slagsmålsklubbens "Den svenske disco" från 2003.
Det hela var mycket högtidligt och vi firade genom att lyssna lite på skivan (Som bilden visar fungerade det bra).
Den första skiva som brändes med min nya fina dator!
Sedan firade vi ännu mer genom att bränna två skivor till. Slagsmålsklubbens "Sagan om konungens årsinkomst" och Timbuktus "Alla vill till himmelen".

En till bild på bränningenDen här vackra bilden visar brännaren (Den konstiga grejen som sticker ut från den konstiga lådan), min dator, små delar av mitt rum och originalskivan (Skoja bara, den är också bränd!).












The End!


Kommentarer:
Albin Olsson skrev:

Asså... Vetifan.
Ska jag bränna och skicka? Kan du inte ladda ner och bränna själv?

2005-07-10 @ 17:19:42

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits