Åker till Arvika

Ja, nu har jag packat ner allt, och sedan packat upp datorn igen (Skulle pröva om den fick plats, och sedan skulle jag skriva det här).
Åker till Arvika snart. Bussen in till stan (ca 10 min) sedan vänta där i trekvart på en buss som kör till Trollhättan. Där tar jag tåget till Kil och där byter jag till tåg mot Arvika. Jösses.

Penus ska dit med Anus (Penus kompis Anna) och några till, så det blir iaf några jag känner där.

Om tio minuter ska jag gå till bussen. Orka släpa en stor väska med kläder och en datorväska med ator och en satans massa sladdar (Ja, den är bärbar, men man kanske vill ladda batteriet, eller tanka över bilder från kameran, eller musik till MP3-spelaren. Då krävs sladdar.) Ska nog spela datorspel eller se på Futurama DVD:er på tåget. Ha det gött, och sakna mig inte för mycket!


Kommentarer:
Agust skrev:

Var rädd om datorn så den inte blir stulen i Arvika. Var rädd om dej också.
Kram/ Agust

2005-07-13 @ 21:19:45
alex skrev:

om min mobbe inte va i väskan som är i gasrden skulle ja messat dig nu och vsäga go' festival!

2005-07-15 @ 23:51:44
a skrev:

fan vad löjligt med reklam på bloggen. lägg av! ha så kul på arvika

2005-07-15 @ 23:53:02
Albin Olsson skrev:

Måste ha reklam på bloggen, annars kostar det en massa.

Hemma nu. Ska bara återhämta mig från chocken, sen ska jag blogga om vad jag har varit med om för kul.

2005-07-18 @ 16:42:44

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits