Första egna TV-programmet!

Tjohoo!
Igår sa jag hejdå till Art efter skolan. "Hejdå vi syns! ...på TV!"

Tre eller fyra veckors intensivt arbete är över.
Ikväll klockan 18:30 sänds "Albin & Art" i Öppna Kanalen - Göteborg.
Den kan man se om man har kabel-TV och bor i Göteborg. Där vissas ofta program gjorda av religiösa fanatiker, men oftast visas en bild över Linnégatan.

Mitt och Arts program är en ca 11 minuter lång luciaspecial. Allt är på rim!
jag har skrivit manuset och vi har filmat och nu har jag klippt och redigerat och allt blev klart igår. Ikväll kommer det på TV, och det ska bli riktigt spännande att se.

De som har tjuvtittat på programmet har gett enbart positiv kritik.
Om jag kan se det själv vet jag inte, eftersom jag inte har Öppna kanalen hemma, men om jag hinner ska jag kanske gå hem till Pablo och se det hos honom.

Jag sitter på pappas jobb och skriver, men nu ska vi åka hem!

Ha det bra!
Det ska jag.

/Albin Olsson, känd TV-profil (snart)

Kommentarer:
Linda skrev:

Hallå, Gilmore girls-tjejen här igen. Alltså... du skriver underbart. Tittar in på din sida lite då och då, mest kvällstid och blir så glad av alla dina små extra godbitar man kan klicka på. Låna = "to steal" hahaha SKOJIT

Nä natt natt nu, I'll be back

2005-12-14 @ 22:53:44
Anonym skrev:

Jättekul TVjuluciashow. Oj vad jag skrattade flera gånger. Du är nästan lika rolig och duktig som din mamma.
VW

2005-12-15 @ 09:37:59
art skrev:

vi var bästigast i stan ^_^

2005-12-18 @ 13:46:09

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits