Min dag idag. (igår)

Igår (klockan är ju över tolv på natten nu) var det min dag. Det bestämde Pablo, och när Pablo bestämmer att det är någons dag får den personen oftast bestämma vad man ska göra. Vi cyklade till Skatås och skulle spela fotboll. På vägen dit ringde Goblin mig när jag inte hade kommit långt alls. Han blev sur för att jag inte hade kommit långt alls, men när jag kom fram 10 minuter senare var det ändå bara Goblin där och de andra hade heller inte kommit. Sen kom Pablo. Han hade ingen boll med sig för han har ingen boll. Goblins boll var i hans sommarstuga. Sen kom Charbel. Han hade heller ingen boll. Sen ringde vi Chrill (Bilden föreställer en polack som kanske inte är Chrill på riktigt). Han var fortfarande hemma, men hade ingen fotboll. Han tog med en volleyboll. Jag bestämde att vi skulle spela volleyboll. Det var ju min dag, och vi satt ju mitt emellan fotbollsplanen och volleybollplanen. Det var roligt att spela volleyboll.

Sedan cyklade vi iväg till kiosken och köpte glass och Coca Cola. Jag cyklade barfota. Det gjorde ont. Jag hade skorna fastsatta med gummistropp på pakethållaren. Sedan cyklade vi till vår favoritbrygga. På vägen tappade jag en sko. Jag gick och hämtade den, och sedan upptäckte jag att ena halvan av gummistroppen hängde ner från pakethållaren och andra hade slitits av och fastnat i kuggkransen bak. Jag pillade bort den. Det var lite tråkigt men sedan badade vi och det var roligt. Sedan åt vi pizza och efter det cyklade vi hem till mig och spelade N64 som Charbel hade med sig. Vi spelade Mario Kart och Mario Tennis och sedan såg vi på halva Constantine, en film som Charbel hade med sig från sin pappas affär. Vi ska nog se andra halvan imorgon.

Jag har kommit på att vi borde låna en projektor och spela Mario Party så att vi ser bilden jättestort på en vägg eller projektorduk. Det blir skojsigt. Dessutom kan man se på film med den också. Då blir det som bio. Christian ska kolla med sin pappa och Goblin sin om någon av dem kan låna en fin projektor från deras jobb. De ska kolla upp saken, och om de får tag på en projektor hade det varit ballt. Helst skulle man vara i min trädgård, men i ett fint vardagsrum hade inte varit fel det heller.

Nu ska jag snart sova. Klockan är halv två på natten.

OCH DU! Klicka på kommentarer för att kommentera!


Kommentarer:
Krishna skrev:

OMFG!!!! VA FUL JAG ÄR!!!!!! OMFG!!!!

2005-08-04 @ 13:30:43
Albin Olsson skrev:

Ja, har ingen berättat det för dig tidigare?
Det var tråkigt att du skulle få reda på det så här.

2005-08-05 @ 22:06:08
Krishna skrev:

ja...erkänn!:S

2005-08-16 @ 19:20:33
lesefrüchte skrev:

Jag tyckte att det stod "Allt som är underbart går att klicka på". Ännu ett bevis på min perversa läggning.
En gång såg jag en projektor som var helt luden och möglig. Det var kul.

2005-09-18 @ 15:14:26

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits