Tonårsflicka fastande i babygunga

Det känns som att hela Göteborg var på Liseberg idag och såg Veronica Maggio, men inte jag. Jag har spenderat nästan hela dagen med att klippa den där musikvideon som aldrig vill bli färdig, men som snart är färdig.

Jag tänkte lägga mig nu, men först tänkte jag berätta att en bekant på Facebook länkade till en artikel med titeln "Tonårsflicka fastande i babygunga".
Det lät roligt, och det första jag såg var de här tre bilderna (Bildtexterna tagna direkt från artikeln):


Fastkilad i babygungan. Räddningstjänsten fick hjälpa en tonårsflicka i nöd på Östermalm i går.


Tonårstjej fastnade i barngunga på lekplats, seminariet Luleå.


Äntligen fri. Till slut kunde gungramen träs över tonårsflickan som skrattade gott åt dramat i efterhand.

Ja, det här var en riktigt rolig avslutning på kvällen, att läsa något sånt. Jag gillar citatet i slutet av artikeln:
Så länge inte ungdomarna testar värre saker än gungor ska vi vara glada, säger Ronny Lindberg, inre befäl hos räddningstjänsten.

Over and out!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits