Lisettes redovisning

Imorgon har Lisette redovisning. Då ska hon visa upp sin fina musikvideo. Som inte är färdig.
Jag har jobbat som fasen i några veckor nu. Mest intensivt den senaste veckan. Jag har plåtat en del, men idag har jag bara suttit vid datorn och klippt, och passat in allt med musiken. Och så är det en hel del efterbearbetning.
Mycket pill.

Lisette ska spela in några korta ljudklipp och skicka över, sen ska jag pussla in dem, och sen maila över videon. jag har laggt till en "Under konstruktion"-bild mitt i videon, och i slutet kommer "Fortsättning följer...". Vi får se när det blir klart. Resultatet kommer att hamna på YouTube, och naturligtvis här i min blogg.

Liten glimt av hur videon blir.

Lisette matar sina många fans och bloggläsare med information om hur det går med videon. Jag mailade över en snutt av hur vers två blir, en del som jag själv hittat på och spelat in utan Lisettes vetskap, och hon ÄLSKADE DET! Hon tyckte det var riktigt bra, och själv är jag supernöjd.

Här är ett litet utdrag ur Lisettes senaste blogginlägg:

Han har gjort det igen, den där Albin!

Likt en fontän sprutas det ut genialiska idéer från hans huvud.
Den här musikvideon kommer bli fet!

Inte för att skryta, men i ett tidigare inlägg skrev hon faktiskt:

Nästan alla idéer i denna musikvideon har vart Albins.
Om du söker någon med många bra idéer så är det honom ni söker!
Mer kreativ snubbe får man leta efter helt klart!

Det var lagom mycket egoboost för ett bra tag framöver.
Over and out!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits