F*cked up i skallen

Idag hade jag planerat att vara produktiv.
Det gick inget vidare.

Jag sov dåligt inatt och kände mig helt utslagen imorse. Idag var tanken att jag skulle förbereda inför musikvideons svårare scener. Det har nämligen blivit som så att Lisette och jag fortsätter att spela in musikvideon (från början) hemma hos mig. Bara vi två. Igår var första inspelningsdagen, och vi var oerhört effektiva. Det gick kanonbra.

Men idag ska jag rigga lite kluriga grejer och pussla ihop scener. Det går inte jättebra. Igårkväll löste jag faktiskt några problem, men det är fortfarande en del krångel kvar. Och jag är helt "fucked up" i skallen. Jag kan inte koncentrera mig så mycket, och känner mig väldigt trött. Det har varit några riktigt, riktigt jobbiga dagar.

Förutom att jag har möblerat om, kopplat om olika sladdar, placerat en projektor, skickat filer hit och dit mellan mina tre datorer, så har jag och Josie promenerat till torget och ätit pizza och köpt möbler till balkongen.


Jag är duktig, stark och manlig.

På hemvägen hörde vi sirener, och så såg jag en polishelikopter i luften. Men jag är rätt van nu.
Nu ska jag... Jag vet inte. Jag får göra ett nytt försök med att få ihop allting.

Over and out!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits