Fast inkomst?

Igår dök plötsligt mamma upp på min lunchrast, så vi pratade en del. Hon kom hem från Sicilien härom dagen. 

Hon berättade att hon fått ett nytt jobb, och att det ska bli jättekul. Det tycker jag också. Grattis, mamma!
Hon berättade också att pappa ska få ett nytt jobb, och att det ska bli jättekul! Vad kul! Grattis, pappa!
Hon berättade också att min syster har fått fast jobb! Och det är ju jättekul! Grattis, syrran!
Hon berättade också att min storebror fått jobbet han sökte! Och det är ju också jättekul! Grattis, brorsan!

Själv har jag också alldeles nyss säkrat min ekonomi för ett bra tag framöver. Vi köpte nämligen en ny skrivare i förra veckan...


Over and out!

Kommentarer:
lisette A skrev:

haha

2011-05-27 @ 14:06:24
URL: http://lisetteskriver.blogspot.com/

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits