Dagens rätt

Istället för dagens outfit kommer här "dagens rätt":

Igår gick jag in på Hemköp för att se om de hade något jag kunde äta till lunch. I disken med grillade revbensspjäll och kycklingar låg två förpackningar med grillad flintastek. Mumma!

Så igår åt jag flintastek till lunch. Mycket manligt.

Idag har jag ätit ananas till lunch. Vilken kontrast! Jag har filmat/fotat med en ananas, och idag bestämde jag att den skulle dö i en scen, vilket resulterade i att jag, efter dagens fotograferande, åt upp ananasen till lunch. Det var faktiskt väldigt mättande.


Ett litet, litet smakprov ur musikvideon. Ananasen blev min lunch idag.

För övrigt är det inte mycket kvar nu på videon. Det saknas lite drygt fyra sekunder, men jag hittar nog på nåt. Och så är det en väldans massa småjusteringar hit och dit. Förhoppningsvis är videon färdig i nästa vecka, men jag ska jobba på Bokia söndag till tisdag, och då försvinner ju lite tid. Vi får se hur det går.

Klart slut!

Kommentarer:
lisette A skrev:

mumma för ananas!

2011-05-21 @ 23:04:14
URL: http://lisetteskriver.blogspot.com/

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits