Lite högtidsdagar i augusti

Hello!

Tänkte bara meddela att i förrgår, den 1:a augusti hade jag och Josie varit ihop i tio månader. En glädjens dag.
Igår, den 2:a augusti var det ett år sedan jag började jobba på Posten. En sorgens dag.


Josie fick en liten present av mig på den stora dagen.


Guido och Luigi från Pixar-filmen "Cars". Den lilla gaffeltrucken Guido är Josies favorit från filmen.

Den 8:e augusti är också en lite speciell dag. Min mor frågade för några år sedan mig och min lillebror om vi visste vad det var för speciellt med den 8:e augusti. "Ja-a!" svarade vi. "Då är det bara tio dagar tills den nya Clas Ohlsonkatalogen kommer!" busade vi. Egentligen är det som så att min kära mor fyller år den 8:e augusti. I år blir det väl... 30+, nånting.

Förresten kommer nästa Clas Ohlsonkatalog den 18:e augusti!

Kommentarer:
Mamma skrev:

Åh, vad jag gillar mina barn!

2008-08-03 @ 16:32:41
Christopher skrev:

Yes, den nya katalogen!!

2008-08-19 @ 22:13:29

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits