Lisette A - G is Dead

Videon är äntligen klar!

Efter långa veckor, som jag inte orkat räkna, har jag nu laddat upp musikvideon på YouTube.
Det känns skitkul, och spännande. Full HD och allt! Lisette visade videon på en fest redan igår, och då hade folk jublat och blivit imponerade och sagt "Har fan har han gjort det där?" om vissa detaljer.
Jag sitter och filar på en "bakomfilm" som jag hoppas ska bli klar rätt snart.

Här är iallafall den färdiga musikvideon:

Lisette A - G is Dead


Videon finns även på Vimeo, om man föredrar att kika på den där:


Over and out!

Kommentarer:
Alkiz skrev:

Fy bubblans vad snygg videon blev tillslut! :D

2011-05-30 @ 22:33:32
URL: http://alakazam.blogg.se/
hannah skrev:

iih, vad himla bra att jag kikade in här:D är helt kär i stop motion och förutom att låten var trevlig blev jag på himla bra humör av videon^^:D

2011-06-01 @ 18:47:24
URL: http://zebratankar.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits