En kortare helg i Stockholm

Hejs!

Förra inlägget, "En helg i Stockholm" var ett videoblogginlägg om resan till Stockholm. Klippet är 10 minuter och 58 sekunder. Jag var, som jag skrev, inte hundra procent nöjd. Anledningen var att det kändes rätt stegt under vissa perioder i filmen, samtidigt som det kändes som att det gick undan och var "ett skönt flow" i de flesta delarna av filmen. Men en film på under elva minuter ska inte vara seg. Jag fick många bra reaktioner. Josie och hennes familj var mäkta imponerade.
Videobloggandet är också ett sätt för mig att öva upp mina filmklippar-skills, och nu har jag trimmat filmklippet om Stockholmsresan så att det blir lite bättre flyt.
Alltså, Albins videoblogg - Stockholmsresan (Den snabba versionen):


Over and out!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits