Albins videoblogg från Arvikafestivalen 08 - Del 10

Här kommer sista avsnittet i videobloggen från Arvikafestivalen 2008.
Jag vet inte hur det blir nästa år, men jag kommer med största sannolikhet inte ta med mig någon dator. Jag får istället bunkra upp med en jäkla massa DV-band. Eller så får jag införskaffa en kamera som spelar in på hårddisk. Men då får det nog bli en jättehårddisk.

Iallafall känns det som att årets Arvikafestival är ett avslutet kapitel nu när sista delen i videobloggen ligger på nätet. Det känns lite sorgligt, faktiskt. Iallafall kommer här, sista delen. Del tio.

Kommentarer:
Viktor skrev:

Hur hade du fått tag på allt godis, det var ju hur mycket som helst!



Vad skall man nu vänta sig i bloggen, jag vill ha mer videogrejer :)

2008-08-03 @ 16:17:50
Albin Olsson skrev:

Svar till Viktor:

Hur jag fick tag på allt godis?

Godiset kommer från festivalen. Man har ju sina kontakter...

2008-08-03 @ 16:20:39
URL: http://hejs.se

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits