Albin bloggar för Partille Tidning

Jag blev nyligen kontaktad av Partille Tidning som vill att jag bloggar för dem i en vecka. Det låter ju rätt roligt, så jag har tackat ja. Jag ska maila första inlägget senast på onsdag, och så publiceras det i tidningen på torsdag och på partilletidning.se.

Det är bara första inägget som hamnar i tidningen, så det måste bli bäst. Typ. Resten hamnar bara på nätet. Eller, det är inte så "bara". Jag har ju varit rätt dålig med att blogga den senaste tiden, men nu får jag skärpa till mig.
För några månader sedan blev jag intervjuad av Partille tidning, och fick läsa artikeln först när jag kom hem från Spanien. Det var kul att läsa, och bilden blev bra. Tyvärr kändes det inte som att allt i artikeln stämde. Det brukar vara så.

Förutom att Allram Eest är felstavat, så styrs inte Lilltjejen med två pinnar och det var inte alls klurigt att koordinera handen och rösten i början (det har jag övat på sedan jag var liten). Och så gömer jag mig inte bakom en docka hela tiden, utan dyker ju upp ibland som människa i några avsnitt. Sen var det lite andra småfel, men det spelar inte så stor roll. Det var kul ändå. Nu ska jag inte gnälla.

Bilden från Partille Tidning.

Jag funderar på om jag ska publicera mina Partille Tidning-blogginlägg här också, men det blir nog konstigt. Jag kan länka till dem och kommentera lite, kanske. Vi får se.

Ha det gött!
Over and out!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits