Hemligt och ohemligt

Hej!

Jag ska snart sova, så jag får fatta mig kort.
Imorgon ska jag upp ca halv sex på morgonen och ägna hela dagen åt reklamfilmsinspelning. När det gäller TV-inspelningar, reklamfilmer och liknande så är det mesta ofta väldigt hemligt. Så även nu, så därför får jag inte avslöja mer. Jag återkommer nog med mer info när saker och ting blir mer "ohemliga".

Det som jag redan nu kan avslöja, och som är ohemligt, är att det blir en säsong två av TV-serien "För alla åldrar". Hela säsong ett ligger uppe på SVT Play ända till 29:e april 2010.
Under april kommer jag att befinna mig i Stockholm för inspelning av säsong två, och det ska bli skitkul!

Nu måste jag sova. Det blir nog en lång dag imorgon.
Godnatt!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits