530 742 skäl

Tjejjouren.se har dragit igång en kampanj för att få tjejer att kontakta tjejouren.
Kampanjen heter "Tjejjouren.se tar över Facebook på kvinnodagen!" och uppmanar folk att byta profilbild på Facebook (till en bild på en vit knapp med texten "530 742 skäl*") och jag ville bidra med en egen variant av bilden. Lite slarvigt gjort, men ändå:


Här står jag och engagerar mig, kvinnodagen till ära.

Med 530 742 skäl menas tydligen att det finns 530 742 tjejer i Sverige.
Jag tänkte göra nån mer variant av bilden där jag byter ut Papa Dee's ögon mot den där knappen, men eftersom man inte får lägga till bilder på Facebook-eventet känns det inte lika kul.

Over and out!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits