Thaisökningar

Jag tänkte SMS:a Josie och fråga om hon orkar cykla till Toui's Thaikök när hon kommer hem.
Hon har ju varit på landet, men är på väg hem nu.

Eftersom jag ibland är en sån språkfascist kollade jag upp hur "Toui's" stavas. Inte för att det spelar någon roll, men det kan vara bra att veta. Kanske.
Jag googlade Thouis Thaikök och fick då bara upp ett enda resultat:



Alltså josies blogg, och hon skrev för lite drygt ett år sedan att hon skulle SMS:a mig och fråga om vi ska äta där. Tyvärr stavade hon fel. (Det är ingen kritik. Jag bara konstaterade det).
Jag gick in på Eniro.se (trots att jag på senare tid lärt mig att hitta.se är bättre) och sökte på Vad: Thai och Var: Marklandsgatan, och hittade Toui's Thai Kök (Särskrivet! Det heter ju Thaikök!) som resultat från Gula Sidorna.

Under Gula Sidornaresultatet fanns webbresultat, och det första förslaget var "Thai Dating And Singles - Meet Sexy Thai Singles Now. 450,000+ Members. Join 100% Free!". Men det är inget för mig. Jag har ju Josefin!

Over and out!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits