Vem vill bli miljonär?

För en väldans massa år sedan spelade jag, tillsammans med min klasskamrat Artur, in två TV-program som sändes i Öppna Kanalen Göteborg. Vi hade säkert över fem tittare.
Först var det Luciaspecialen i december 2005, och sedan Alla hjärtans dagspecialen i februari 2006.

Efter det började vi spela in ett tredje program, och jag hade stora planer. Jag skrev ett ganska långt manus och vi spelade in en sju helsikes massa material. Jag satt och redigerade i timmar, och spelade in ännu mera material. Dagarna innan studenten spelade vi in, och tillochmed efter studenten satt jag i skolan och klippte och filmade.

Det var 2006, och jag har sedan dess försökt dra igång produktionen igen vid minst två tillfällen. Men det är mycket jobb, och vid flera tillfällen har jag funderat på om det någonsin kommer att bli färdigt.

Idag, 9 januari 2010, har jag iallafall grävt fram ett klipp ur programmet, som länge varit ett av min favoriter, och publicerat det på YouTube. Det är vår korta "Vem vill bli miljonär?"-sketch som redan har hunnit bli inaktuell iochmed att programmet Vem vill bli miljonär inte sänds längre. Men här är den iallafall:

Albin & Art - Vem vill bli miljonär?

Kommentarer:
Alkiz skrev:

Haha, vad kul att få se mer av det klippet! :D även om det är inaktuellt så kommer man ändå ihåg det. Kul! Jag vill ha mer Albin och Art! ^_^

2010-01-09 @ 16:37:13
URL: http://alakazam.blogg.se/
Anonym skrev:

haha fan va kulig

2010-05-20 @ 10:25:29

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits