En vecka kvar

Hej igen!

Jag har tänkt blogga, men det blir aldrig av. Sorry.
Nu är det en vecka kvar tills För alla åldrar börjar sändas i Barnkanalen. Onsdag den 7:e oktober klockan 18:30.
Jag är inte nervös, men otålig. Snart är det dags! Det ska bli jättespännande!

TV-serien För alla åldrar utspelar sig i en frisersalong som heter just Salong för alla åldrar. Där jobbar en frisör, som spelas av musikalartisten Fredrick Lycke. Vid sin sida har han sina "sidekicks" som är två dockor: Farfar och Lilltjejen.

Farfar
spelas av Gustav Funck som tidigare spelat Tjet (sidekick till Allram Eest), Mertzi (i Janne och Mertzi), och Abbe (i Höjdarna). Gustav är förresten son till Eva och Thomas Funck.

Lilltjejen spelas av mig själv. Hon har en lite underlig röst, eftersom det är jag som gör den. Jag spelar även diverse gäster i frisersalongen. Redan i första avsnittet dyker jag upp. Men vad jag gör där låter jag vara hemligt en vecka till.

Ni får ha det bra tills vi hörs igen!
Jag ska försöka pilla in första avsnittet i bloggen efter det har sänts.

Adjö!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits