Trailer för "För alla åldrar"

Det börjar kännas!
Nu är det på riktigt!

Tidigare idag fick jag höra att någon hade sett en trailer för programmet För alla åldrar. Jag ringde SVT, vars växel är bemannad dygnet runt, och frågade när trailern skulle visas igen. Jag fick veta att den idag skulle sändas klockan 17:29:56 och 17:59:51. Alltså väldigt exakta tider.

Jag satte digitalboxen på inspelning och har tillbringat en hel del tid nu på kvällen med att tampas med sladdar och inställningar för att till slut lyckas föra över tailern, med skaplig kvalité, till datorn, sedan finputsa lite och till sist lägga upp på YouTube.

Här har ni en första förhandstitt på vad som komma skall...
Den första trailern för För alla åldrar:


På onsdag är det alltså dags!
Som jag har väntat på den här dagen! Den har varit så avlägsen, men nu är det bara tre dagar kvar. Det känns helt... Overkligt!

Hoppas ni tittar på onsdag. Annars finns det på SVT Play!
Over and out!


Kommentarer:
Anonym skrev:

2009-10-04 @ 23:50:24
Mamma skrev:

Vad ¨kul att se

2009-10-04 @ 23:51:42
Vixen skrev:

Ska bli kul att se vad det blir av detta :)

2009-10-05 @ 01:04:24

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits