Hemma från Arvikafestivalen 2009

Så vart man plötsligt hemma och minns knappt någonting av vad som hände i Värmlandsskogarna.
Videokameran var ju med, så jag har börjat titta på klippen och kommit ihåg. "Ja, just det! Det var det vi gjorde den dagen!"

Jag kom hem redag i tisdags, och på onsdagen gick jag till Arbetsförmedlingen för att meddela att jag inte längre är på semester, och så har jag suttit och redigerat del ett av videobloggen. Det har tagit ett bra tag, men jag är ganska nöjd.
Just nu håller klippet på att laddas upp. Det är strax över 500 MB, och Internetuppkopplingen är inte den bästa. Det kommer nog ta ett tag. Men det är på väg iallafall.

Klart slut!

Kommentarer:
crush me! skrev:

albin hör bön! hurraaa

2009-07-09 @ 12:59:06

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits