Albins videoblogg från Arvikafestivalen 09 - Del 1

Wohooo!

Efter många timmars slit ligger äntligen den första delen av min videoblogg från årets Arvikafestival uppe på YouTube.
Eftersom blidkvalitén är bättre än tidigare år blev filen väldigt stor och tog lång tid att ladda upp.
Efter lite drygt en timme avbröts uppladdningen, och jag fick börja om igen.

Men nu är det uppladdat, och YouTubes server har jobbat färdigt så att klippet finns tillgängligt i riktigt bra bildkvalité.
Klicka på klippet, klicka på HQ-knappen (om det finns en sån) och sedan kan du få riktigt bra bild även i fullskärm. Bloggen begränsar klippets storlek en del, men på arvika.hejs.se/2009 ska jag fixa så att det går att se klippet med bra bild och allt sånt.

Mina damer och herrar...

Albins videoblogg från Arvikafestivalen 09 - Del 1: "Vi kom, vi såg, vi slet och vi provade en Segway"


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits