Albins videoblogg från Arvikafestivalen 09 - Del 4

Oj, förlåt! Jag glömde!

Jag laddade upp del fyra av videobloggen, men glömde skriva om det här. My bad!
En hel vecka efter del tre kom del fyra. Jag har sysslat med annat, men också lagt ner väldans mycket tid på det här avsnittet. Det börjar med att jag säger att jag är missnöjd med de tidigare tre delarna. Men klippet där jag säger det filmades innan jag klippte om del tre till 3.1, och den är jag lite mer nöjd med.

Men del fyra... Den är jag faktiskt stolt över! Jag slet länge, och blev färdig vid tvåtiden på natten. Renderingen och uppladdningen skulle ta lång tid, så jag väntade tills morgonen därpå. Men istället för att rendera gjorde jag fler ändringar. Några småändringar som ändå gjorde stor skillnad. Jag är nöjd, och de låtar jag lagt på är Röyksopp-låtar allihopa, och alla är från olika album.

Jag är äntligen nöjd. Och stolt.

Albins videoblogg från Arvikafestivalen 09 - Del 4: "Idag öppnar vi klockan tolv, för det har vi bestämt"
Klicka gärna på HQ-knappen om det kommer en sån. Det blir mycket bättre bild och ljud då.


Over and out!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits