Ny bloggdesign igen

Efter att ha fixat ny bloggdesign åt Josie, Art, Frida och lite åt Sissel kände jag att jag behövde snygga till den här bloggen också. Det är ju så kul.
Jag har prövat massor av olika färgkombinationer och idéer, och efter några timmars pill har jag hittat en som passar. Den här blå designen. Jag har designat och placerat rören själv.


Den nya bloggdesignen.

Bloggbakgrund - Original
Så här såg bakgrunden ut innan.

En jobbig grej med den gamla designen (ovan) är att den var orange på nya, bra skärmar och gul och ful på gamla dåliga skärmar.

Jaja. Det kommer säkert småändringar senare.
Nu måste jag sticka och åka go-cart. Vi ska fira lillebrors 20-årsdag.
Over and out!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits