Albin slår personligt YouTube-rekord

Hejs!
Den senaste tiden har jag börjat tanka upp klipp på YouTube igen.
På min födelsedag lade jag upp två klipp och dagen efter lade jag upp hela sju klipp på YouTube. Personligt rekord.
Det mesta är Galenskaparna & After Shave, men det är även två klipp från den brittiska TV-serien Big Train, ett klipp från TV-serien Anders och Måns, ett från TV-serien Fråga Anders och Måns och ett klipp från TV-serien Riksorganet.
I början av klippet från Alla Ska Bada ser men mig utanför Lorensbergteatern. Det filmade jag och Josie den 30:e. Jaja. Här kommer en drös filmklipp:

25 januari - Galenskaparna & After Shave - Tullarmästarn


25 januari - Galenskaparna & After Shave - Café Öken


26 januari - Galenskaparna & After Shave - Dokument bortifrån


26 januari - Galenskaparna & After Shave - Mr. Minit


29 januari - Galenskaparna & After Shave - Idyll (Ur Cyklar)


29 januari - Galenskaparna & After Shave - Vi vill ha det som det var


30 januari - Galenskaparna & After Shave - Samlande män


30 januari - Galenskaparna & After Shave - Ja, vi har hört den förut


30 januari - Galenskaparna & After Shave - Anders och Måns - Glöm inte orienteringen


30 januari - Galenskaparna & After Shave - Kulturkuben


30 januari - Galenskaparna & After Shave - Rippe glänser i Alla ska bada


30 januari - Fråga Anders och Måns - Finns Gud?


30 januari - Riksorganet - Göran Persson - Älska mig fast jag är fet


2 februari - Big Train - Fight Scene Editors


2 februari - Big Train - Tiger Appeal


2 februari - GAS - Monopol: En regering som kan dra en liten stepp


2 februari - Galenskaparna & After Shave - Monopol: Sune Finåkers TV-kanaler


Ja, det var alla.
Jag har fått massvis med positiva kommentarer från folk vars dagar jag förgyllt genom att lägga upp de här klippen. Hoppas ni också gillade dem.

Adjö!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits