11 december 08 - Lite snurrigt

Jag är fortfarande lite snurrig och omtumlad.
Idag fick jag mail från BLA Stockholm igen. Fick lite mer info om min lön, mina arbetstider och lite om mina arbetsuppgifter. Jag ska nog få göra lite mer än jag hade väntat mig. Alltså mer roliga grejer. Dessutom vill de ha mig i två månader istället för en och en halv. Jag ska ringa imorgon och fråga lite grejer bara.

Fattar fortfarande inte att det är på riktigt.
Dessutom känns det som att det är jättelångt tills det är dags. Men egentligen är det mindre än... Jäklar! Det är ju mindre än två månader! Ja, men det är ju inte så farligt. Ska kolla med universitetet också hur jag ska göra med studierna.

Well, well.
Vi hörs!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits