Jag borde egentligen...

Hej igen!

Jag borde egentligen blogga om mina Postenkläder. Låter kanske trist, men jag har en kul idé.

Jag borde egentligen klippa ett nytt, kort avsnitt till min videoblogg. Inte om Arvika. Det är en helt annan grej. Inget stort egentligen.

Jag borde egentligen greja mer med Albin & Arts tredje program. Jag har kommit på fler idéer och lösningar på olika problem. Och så är det lite smågrejer som ska ändras. Lägga till nått ljud här och ändra någon bild där...

Jag borde egentligen göra vadsomhelst som är någorlunda produktivt.

Men icke...
Speldjävulen har tagit över min kropp.
Nä, inte riktigt. Det är inte så att jag har börjat spela bort pengar, men jag har ju börjat spela Sims 2 igen, och nu är det det enda jag kan tänka på. I natt som jag inte så bra, och vaknade jag några gånger. Då halvsov jag, nästan hallucinerade och såg bara väggar som byggs och möbler som flyttas omkring. I spelet Sims 2 alltså.
Jag är besatt...

Sorry.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits