Bloggen fyller två

Hipp, hipp hurra!

Idag fyller bloggen två år. 070707.
Det känns trevligt.
Bloggen har hamnat lite i skuggan av min bilddagbok, men tack vare min arbetslöshet har jag haft gott om tid att blogga de senaste dagarna.

Det verkar fixa sig med Arvikafestivalen, och enligt senaste rapporten från folk på plats är vädret okej. Dessutom är det slutsålt snart, men det är hemligt.

Hörde nyss av Daniel. Han var på BB i med Jessica och deras nyfödde Caspian.
De är på BB i Varberg. Alla som ska föda barn i Göteborg hänvisas till Varberg på grund av platsbrist. Stackars Daniel får åka hem till Göteborg och sova i natt, för det finns inte plats för honom på sjukhuset i Varberg.
Igår natt sov han på hotell i Varberg. "Tusen spänn för tre timmars sömn", sa han.
Men han var stolt.

Imorgon åker jag till Arvika.
"Men jag säger som min vän australiensaren:
Jag kommer tillbaka. Jag kommer tillbaka."
Adjö!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits