När Albin var med i "Yippee Ki-Yay MF"

Hej igen!
Som jag skrivit tidigare var jag en sväng i Stockholm för att delta i en casting. Det var Musse Hasselvall som skulle tilldelas en ny sidekick i TV-programmet "Yippee Ki-Yay Motherfucker" i TV6.

I söndags kväll satte jag mig på bussen till jobbet då en kollega kliver ombord och säger att han precis hade sett mig på TV. Efter en stund kom en annan kollega och sade samma sak.
Redan dagen därpå laddade jag ner avsnittet från Pirate Bay och nu har jag klippt bort allt "skräp" och laggt upp castingen på YouTube. Det jag klippte bort var andra små inslag som inte hörde till castingen.

Här är alltså klippet. Det är jag som har en knallgul T-shirt med Homer-tryck och jag är förste man in i väggen.


Och här är den klassiska bilden igen:
Musse och hålet i väggen
Musse Hasselvall och ett fint hål i väggen, orsakat av mig.

Kommentarer:
jessica vem annars skrev:

kom igen när du varit med i south park- då är man känd på riktigt

2007-12-10 @ 21:34:08

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits