Bloggen fyller ett år!

Hipp, hipp hurra!
Hurra!
Hurra!
Hurra!

Igår var det ettårsdag för min blogg.
Den 7:e juli 2005 startade jag den, och det har skrivits flitigt sedan dess.

I början lade jag in massvis med knäppa länkar lite här och var i texten, men det har jag tyvärr inte gjort på ett bra tag. Jag hann helt enkelt inte, och så vande jag mig av vid att göra det. Tyvärr.

Jag får börja göra det igen nån gång.

Jaja. En dag för sent blev det här inlägget, men det är ju tanken som räknas.

Over and out!


Kommentarer:
Andreas Narfström skrev:

Tack så mycket Albin för dina rader. Jag blev väldigt glad över att läsa vad du skrivit om mig. Om du inte har någonting emot det sätter jag hemskt gärna upp en länk till din blogg så fler folk kommer in och läser om dig och dina äventyr. mvh /Andreas

2006-07-09 @ 12:38:59
URL: http://www.narfstrom.se

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits