Melodifestival - Pandang, vilken flopp!

Hohoho!

Jag är rätt glad.
Jag har trixat och mixtrat med DVD:n så att jag ska kunna sälja Alla hjärtans dagprogrammet till de som vill ha, eller de som bara är lätta att övertala.

Jag har jobbat massor på hemsidan så att min chef blir glad och jag får pengar.

Jag såg Melodifestivalen igår. Första deltävlingen i Leksand. "Pandang" åkte ut. Tyvärr kom de inte sist, men de åkte ut iallafall. De var jättedåliga och såg jätteroliga ut. Nu tänkte jag vara elak och håna dem lite.

Här är de:
Skänk en slant till skärp!
Här står de och hänger efter att ha snott kläder på ett badhus. Tyvärr hittade de bara de här, alldeles för stora, kläderna.

Här har vi två korta citat ur några låtsnuttar med Pandang:

"Ursäkta regnar det redan?
Ja, jag ligger i leran.
Glasklart. Pengar på fredag.
"

"Så grabben sänk din blick.
Utan jckan är du ingenting.
"

De borde se på Albin & Arts luciaspecial för att lära sig lite om rim. *självgod min*

Nu var jag kanske elak. Förlåt i så fall...

VIll ni ha bra musik kan ni ju kolla in den här lilla videon. Den fick iallafall mig på jättebra humör.

Kommentarer:
Hans Majestät Kung Gustav Konungen skrev:

att det fortfarande finns människor som kollar på sån skit som melodifestivalen gör mig uppriktigt sagt otroligt besviken på den mänskliga rasen.

2006-03-06 @ 19:31:43

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits