Bra tillgång på horor i Tyskland

Snart är det fotbolls-VM i Tyskland och i GP läste jag att arrangörerna försöker se till att det finns bra tillgång av prostituerade när alla besökare kommer. Det är tydligen ganska viktigt att de som vill ha en hora ska få köpa det.
Smart!
Många föreningar (de flesta från Sverige om jag förstått saken rätt) har skrivit på en massa protestlistor och skickat till internationella fotbollsförbundet och till de tyska arrangörerna.

Snart är det friidrotts-EM i Göteborg och då tycker jag att vi ska slå på stort.
*Gratis prostituerade för de som köpt biljett.
*Tuppfäktning på Heden.
*Legaliserat djursex i Slottsskogen  för de som vill pröva det.
*Knarkförsäljning längs hela Avenyn.
*Äkta Gladiatorspel mellan tävlingarna (kanske de som åkt ut i en tävling får slåss mot lejon?)
*Polishuset mittemot Ullevi ska ta fångar ur häktet och placera dem mitt på Ullevi så att besökarna gemensamt kan stena dem. (Samtidigt gör vi reklam för Stenabåtarna)

Det kommer bli ett friidrotts-EM folk sent kommer att glömma!


Kommentarer:
Erica skrev:

"Legaliserat djursex i Slottsskogen för de som vill pröva det." JA TACK, precis vad jag letat efter i alla år. =) Var får du alla bra idéer ifrån? :D /Erica

2006-01-27 @ 01:50:51

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits