Dagen innan bröllopet

Jahapp. Imorgon är det fest. Kusin Jonas ska gifta sig med sin Sofia. Vad vackert. Vem har fått äran att bli toastmaster? Jag, så klart! Jag har planerat en hel del samtidigt som jag har sommarjobbat. Jobbigt, men det funkar. Är nästan helt säker på texten till "Balladen om Theobald Thor" och kan "Livet är Gött", "Dröm om kärlek" helt och hållet. Lite nervöst är det. Här skrev jag om en annan sång, men det har jag nu censurerat eftersom Jonas kanske ramlar in på min blogg, och han ska inte få veta vad som väntar honom.

Snart ska vi hämta en bil som vi ska åka i till bröllopet. En bil där alla nio får plats.
Jag
Emil (bror)
Lisa (syster)
Jimmy (syster lisas sambo)
Leon (syster Lisas son)
Daniel (bror)
Jessica (broder Daniels sambo)
Mamma
Pappa

Imorgon blir en spännande dag!

Förresten fick jag, efter att ha länkat till Sven Melanderspelet, en länk av Fexxe på Braskit till ett liknande, mycket roligare spel (som Fexxe gjort!)


Kommentarer:
hemlig beundrare skrev:

Oftast bruakr jag sitta hemma och tända och släcka hemmagjorda lampor. Det ger stimulans åt njurvägarna.

2005-08-13 @ 14:17:22
Fexxe skrev:

Toastmaster, fett! Lycka till!

2005-08-14 @ 12:46:40
URL: http://www.braskit.se
Arrrrrrrrrrrrrrrrr skrev:

Du har stavat fel till "censurera". Rätta till det.

(Hejdå, Albin Olsson)

2005-08-14 @ 15:47:35

Skriv en ny kommentar:

Namn: (Skriv ditt namn, or I will crush you!)
Kom ihåg mig!

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits